Carnaval 2015

13 de febr. 2015, 13:50 publicada per ESCOLA MONTSENY Barcelona   [ actualitzat el 17 de febr. 2015, 4:50 per JORGE GONZALEZ GONZALEZ ]

Dimarts dia deu de febrer, un matí fresquet, va arribar Sa Majestat Carnestoltes a la sala de teatre amb tot el seu seguici. Els alumnes de 6è vam llegir el pregó i les consignes i a continuació els diferents representants de cada classe van fer les seves peticions en forma de rodolins.
 Avui ja és divendres, el gran dia!. Aquest any l’escola celebra la festa de Carnaval al pati. Com podeu veure a les fotos, la festa va resultar molt lluïda i cada classe va ballar una dansa des dels més petits fins als més grans.
 A tots ens va agradar molt i per acabar l’AMPA ens va convidar a coca i xocolata.

Visca el Carnestoltes!!