Castanyada I Halloween 2014

10 de nov. 2014, 1:27 publicada per ESCOLA MONTSENY Barcelona   [ actualitzat el 13 de gen. 2015, 4:40 per FERRAN SELLARES MARFA ]

La celebració de la Castanyada i de Halloween ja han passat. Aquesta festa ha donat la benvinguda a la tardor i tots junts, alumnes, mestres, mares i pares, hem compartit una tarda plena d’activitats i sorpreses.

Els nens/es d’Educació Infantil vam anar a celebrar la castanyada a la Font de Sant Salvador. Camina que caminaràs  pel bosc, de sobte van sentir un soroll i unes siluetes amb mocador i cistell, van sortir de darrere els arbres, eren les castanyeres! Quina il·lusió! Però estaven molt amoïnades, havien perdut les mandarines! Sort que tots els nens i nenes les van ajudar a trobar-les. Després d’atipar-nos a menjar castanyes, mandarines i moniatos vam cantar i ballar cançons de la castanyada. Que bé ens ho vam passar!

Al bosc de Turull una gimcana és l’excusa perfecta. Els jocs organitzats per una comissió de l’Ampa han estat: bàsquet de castanyes, paperines, triar bolets, curses de castanyes, pintar mandarines i trobar castanyes dins la farina. L’alumnat de primària ha participat fent equips de totes les edats. Les nenes i nens de sisè, acompanyats de mares i pares, han estat els responsables de coordinar les activitats preparades i engrescar els/les companys/es perquè el més important és DIVERTIR-SE amb bona convivència i gaudint de l’entorn.

Després de jugar, menjar castanyes, fruits secs, mandarines… és un premi ben merescut. Hem tornat a l’escola on ens esperaven l’exposició de treballs de la tardor i les famílies que entraven lliurement a visitar-la.
FELIÇ CASTANYADA A TOTHOM!