Certamen literari escolar en llengües d'origen

27 de maig 2015, 8:37 publicada per JORGE GONZALEZ GONZALEZ   [ actualitzat el 4 de juny 2015, 11:18 ]
El dimarts 26 de maig , al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona, es va fer la festa de lliurament de premis en el XI Certamen Literari Escolar en Llengües d’origen.

Els participants havien d’escriure una història inspirada en els valors com ara la solidaritat, la igualtat, la defensa de la natura... Des de l’Aula d’acollida del nostre centre es va animar a l’alumnat a participar-hi. Estem molt contents perquè han estat premiats dos alumnes: l’Eugenio Tantsiura de 4t ha obtingut el 1r premi d’educació Primària en llengua no comunitària, rus  en David Ordóñez de 6è ha obtingut el 2n premi d’educació Primària en llengua comunitària, castellà.

Felicitats en nom de tota la comunitat educativa.

Aquí podeu llegir els seus textos.