Nadal 2014

24 de des. 2014, 23:01 publicada per FERRAN SELLARES MARFA   [ actualitzat el 12 de gen. 2015, 6:13 ]
Enguany encara no ha arribat el fred, però els carrers ja són plens de llums de colors i les nadales comencen a sonar… ja tenim el Nadal aquí. Per això tots els nens i nenes de l’escola hem decidir guarnir-la durant aquests últims dies.
Colors, música, festa, alegria, el ja molt tradicional concert de Nadal i els bons desitjos es respiren per tota l’escola.
A les tutories hem treballar les diferents maneres de viure el Nadal a través de contes, poemes i tradicions.
Entre tots i totes hem dissenyar un calendari d’advent sobre els valors i la setmana del quinze al dinou ens hem reunit al porxo, a les 12:10 h, per explicar el valor que cada grup havia preparat: la solidaritat, l'amistat, el companyerisme, la tolerància, .. . i per descobrir les petites sorpreses amagades i el missatge del dia.
Entre estrelles, arbres, cançons, pintures i pinzells hem gaudit amb l’intercanvi de postals, poemes, els regals de l’amic invisible i les sorpreses del Tió de l’últim dia de classes.

L’Equip Directiu, el Claustre i tot el personal de l’escola us desitgem "Bon Nadal i Feliç Any Nou"

Tornem el dia 8 de gener!