Sant Jordi 2016

23 d’abr. 2016, 9:11 publicada per ESCOLA MONTSENY Barcelona   [ actualitzat el 23 d’abr. 2016, 11:06 ]

Aquest any hem celebrat els Jocs Florals el dia 22 d’abril pel matí. Tot l'alumnat, tant el de primària com el d’Infantil, ha elaborat, llegit

i mostrat els seus treballs: contes col·lectius, individuals (poesies i narracions) i treballs manuals molt bonics.

Hem visitat la parada de llibres que ha preparat l’alumnat de 6è. Creiem que un llibre és un bon recurs per aprendre i gaudir en hores de lleure.

També hem  participat en la festa de Sant Jordi sostenible que s’ha organitzat a la Biblioteca Jaume Fuster.

Aquí podeu veure una mostra de tot allò que hem fet:

Feliç Sant Jordi !!

Sant Jordi 2016