Un any més, la Tardor!!

31 d’oct. 2015, 4:38 publicada per PILAR MARTIN BENEDICTO   [ actualitzat el 19 de des. 2015, 11:33 ]

Un any més la nostra comunitat escolar vol donar la benvinguda a la tardor. El divendres 30 d’octubre vam celebrar a l’escola la festa de la “Castanyada” i  la festa de Halloween.

Aquest dia vam compartir una tarda plena d’activitats i de sorpreses. L’alumnat d’Educació Infantil van anar a celebrar la castanyada a la Font de Sant Salvador. De sobte van sentir un soroll i unes siluetes amb mocador i cistell, van sortir de darrere els arbres, eren les castanyeres! Quina il·lusió! Després d’atipar-se a menjar castanyes, mandarines i moniatos van cantar i ballar cançons populars de la castanyada. Que bé que s’ ho van passar!

Els alumnes de primària van sortir, pels voltants del Parc Güell, a menjar castanyes, moniatos i fruits de la tardor però sobretot a divertir-se i gaudir del nostre entorn. Després de jugar…vam tornat a l’escola. Allà ens esperaven les famílies que encara no havien vist l’exposició dels treballs, fets pels alumnes. Que bonica ha quedat l’escola amb els colors de la tardor.

Fins l’any vinent !!

FELIÇ CASTANYADA A TOTHOM !!